Lifestyle

За моя мъничък Дундьо!

Сигурно няма човек, станал родител, който като види малката „пуканка" с дундестите пръстчета и сладки гривнички по пухкавите краченца и ръчички да не си помисли с умиление „сладкият ми дундьо".

За моя мъничък Дундьо!

Сигурно няма човек, станал родител, който като види малката „пуканка" с дундестите пръстчета и сладки гривнички по пухкавите краченца и ръчички да не си помисли с умиление „сладкият ми дундьо". Георги Димитров и неговата съпруга, с която имат две дечица, отдадени на тази огромна любов, създават верига от магазини за бебешки стоки „Дундьо". Ако търсите магазин, в който към вашата любов и вълнение от бъдещото ви или настоящо родителство да се отнесат не просто с внимание, а като към близък приятел, на който ще му разкрият тънкостите около това родителство, заповядайте в „Дундьо".

Разкажете малко повече за вашите магазини.

Първото ни магазинче се намира пред АГ „Шейново". В момента се опитваме да наложим и втория „Дундьо", който е пред АГ „Майчин дом", и поради по-голямата му площ сме заложили на доста по-комфортното предлагане на стоката към клиента. Магазинът е на 2 етажа и се разполага на близо 300 квадрата. В него искаме да покажем колкото се може повече качествена и подбрана стока, водени от своя опит като родители. Обръщаме и особено внимание на това нещата да се предлагат по най-добрия, позитивен начин на клиента, да му се отдава максимално внимание. Опитваме се да разберем какъв е човекът насреща, за да го насочим към точно неговия артикул.

За кои възрастови групи са артикулите, които предлагате?

Обхванали сме най-вече първоначалното помощно отглеждане на бебето - имаме всичко необходимо от раждането до година и половина. В гамата с дрешките предлагаме и за 2, 5, максимум 3-годишна възраст. Работим с 36 фирми, представители на марки за България. Имаме и доста добра гама от помпи за изцеждане на кърма. Свързани сме с една от най-добрите фирми на пазара за атрибути за кърменето - тя е  швейцарска марка с дълготрайно присъствие на бебешкия пазар. Имаме и помощни елементи, като шезлонги и активни гимнастики, които помагат на майката спокойно да си свърши домашната работа, а детето да не се оставя да му е скучно. Имаме цяла гама на известни марки от чашки, лъжички и други прибори за хранене. Също сме снабдени с богат асортимент от бейби и видеофони, които са в широк диапазон по отношение на качество и цена. Работим с много фирми за колички. Това е едно преимущество, което големият магазин ни го даде - да ги показваме на живо, родителите да могат да усетят и материята, да я пипнат, а не само да ги виждат на картинки. Така има по-добра база за сравнение между моделите. Това се отнася и за бебешките кошнички и столчетата за кола. Предлагаме и креватчета и обзавеждане, работим с 10 фирми на пазара. От легълцата имаме трансформиращи се модели от няколко модула, които съставят юношеско креватче /разликите в размерите варират от 1, 60 до 2 м в зависимост от фирмата-производител/ и бебешко, с шкаф за преповиване с чекмеджета, с долапче, със скрин. Бебешките люлки са с възможност за стопиране на механизма за люлеене и впоследствие се преобразуват на бюро. Тук целта е максимум период на използване и съответно спестяване на средства на родителите. Разбира се, предлагаме и другите стандартни бебешки креватчета. Материалите, от които са изработени са  МДФ, масивно дърво, ПДЧ. Разполагаме с широка гама сгъваеми кошарки - много удобни за семейства, които нямат достатъчно пространство в дома си или често пътуват, защото лесно се сгъват и влизат в едно сакче. В наличност са и всички видове сгъваеми матрачета за тези креватчета. Друг асортимент в магазина са проходилките, люлките, столчетата за хранене, а също средствата за транспортиране на децата в автомобилите за всички възрастови групи.

 Магазинът прави безплатни доставки за оборот над 70 лв. в София, а за цялата страна, когато се поръчва он лайн, сумата е над 90 лв.

Верига магазини „Дундьо" имат и сайт - dundio.com, на който можете да видите изобилие от над 6 000 артикула.

Клубни карти

Клубните карти се разпространяват само в двата магазина. Дават се на лоялни клиенти - хора, които се връщат за втора и трета покупка. Отделно се предлагат веднага на тези, които са решили да си купят всичко от „Дундьо".

По-достъпни ли са цените в сравнение с другите подобни магазини?

Разбира се, абсолютно да. Ние изповядваме политиката, че печалбата идва от самия оборот. За нас не е важно да дойде клиентът, да види свръх надутите цени и ние да му оставим впечатление за печалбарство. Идеята ни е освен да го консултираме за това какво ще му е полезно, да не му даваме излишни за сега неща, които няма да му свършат работа, а ще се използват след 3-4 месеца. Тоест не му обременяваме допълнително бюджета. И клиентите го виждат, защото с радост се връщат, когато му дойде времето. Едно, че се стараем да поддържаме по-добри цени, другото е, че в момента разработваме клубни карти, с които даваме възможност клиентът постоянно да получава най-добри цени, тоест да му спестим пари.

 

Едно интервю на Силвия Чалъкова със собственика на магазини „Дундьо"
- Георги Димитров

 

 

Сподели: