Семейно здраве

Само с 3 упражнения (За средно напреднали)

Можете ли да натоварите всяка проблемна зона по тялото си само с три движения?
И още как!
Ако нямате много време за дълги тренировки, опитайте тази програма, която наистина се състои от само 3 упражнения.

Само с 3 упражнения (За средно напреднали)

Можете ли да натоварите всяка проблемна зона по тялото си само с три движения?

И още как!

Ако нямате много време за дълги тренировки, опитайте тази програма, която наистина се състои от само 3 упражнения.

СРЕДНО НАПРЕДНАЛИ

 Упражнение 1

 Натоварва: хълбоци, седалище, бедра, подбедрици.

Изходно положение: направете напад, краката са в една линия, коленете са свити, тялото е право. Вдишайте.

Движение: издишайте и отскочете, разменете краката и се приземете отново в напад, но с разменени крака.

Повторения: 10

Упражнение 2

 Натоварва: рамене, гърди, трицепс, корем, кръст.

Изходно положение: застанете в позиция за лицева опора, дланите са под раменете, цялото тяло е стегнато, кръстът да не виси.

Движение: поставете десния лакът на пода точно под рамото, после и левия. Отново върнете дясната длан на пода, след това и лявата.

Повторения: 6, като размените започващата ръка.

Упражнение 3

 Натоварва: рамене, гръб, гърди, трицепс, корем, кръст, седалище, бедра, подбедрици.

Изходно положение: застанете на един крак, като държите ръцете встрани на нивото на раменете с тежести. Изправете хубаво тялото, приберете корема.

Движение: изнесете вдигнатия крак назад, докато се изпъне докрай, наведете тялото напред, в позиция везна, изнесете ръцете напред, като придържате ръцете близо до ушите. Изправете се до изходна позиция.

Повторения: 15 с всеки крак.

 


Автор: Павлина Василева

 

 

Сподели: